عشق ممنوع
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, توسط رضا |
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید: چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟ چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ... همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم ...! با تویی که از کنارم گذشتی... و حتی یک بار هم نپرسیدی، چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!

نظرات شما عزیزان:

parmida
ساعت16:46---24 تير 1392
هنوزم فقط من با یه نفر دیگه با وبت تبادل لینک کردیم.الهیییییییییییی.

fibi
ساعت20:16---20 خرداد 1392
سلام مرسی ک سر زدی/عاشقیااااااااااااااااااا

ANGRY BOY
ساعت19:13---19 فروردين 1392
سلام
مطالبت خوبه
بيا يه سري به وبم بزن خودت منو ميشناسي منتظرم


sana
ساعت13:21---20 بهمن 1391
alee hastesh

سارا
ساعت17:56---2 بهمن 1391
.salam man s-adi hastam kheyli sayt ghashangi dari mamnon azatپاسخ:خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.